FAQ

Bestellen

Kies het gewenste product op onze website en plaats deze in je winkelmandje. Vervolgens kun je vanuit het winkelmandje de betaling afronden en ons een mailtje sturen naar info@niniproducts.nl met de gewenste naam, geboortejaar, e.d.

Nee, je hebt geen account nodig om in onze webshop een bestelling te kunnen plaatsen. Je kunt daarvoor als gast afrekenen, of je kunt je registreren als klant.

We gaan direct met jouw bestelling aan de slag wanneer we jouw bestelling ontvangen om het zo snel mogelijk bij je thuis te leveren. Mocht je een bestelling aan willen passen, neem dan zo snel mogelijk met ons contact op via info@niniproducts.nl. We zullen kijken of de bestelling nog niet verwerkt is en of kijken of deze nog aangepast kan worden.

Hiervoor zal je heel snel moeten zijn!  Stuur een e-mail met jouw verzoek om te annuleren naar info@niniproducts.nl. Als je geluk hebt, kunnen we de verwerking nog annuleren. Mocht de bestelling al verwerkt of verstuurd zijn, dan zal je deze gewoon ontvangen en kan je deze helaas niet meer retourneren. 

Betalen

Momenteel accepteren wij:

  • iDeal
  • Directe overboeking

Verzenden

Wij proberen alle customized bestellingen binnen 5 werkdagen te bezorgen in Nederland. In verband met mogelijke drukte bij de bezorgservices kan het zijn dat het verzendproces iets langer duurt. 

Alle bestellingen worden verzonden in onze luxe cadeauverpakking. Op deze manier kunnen we garanderen dat de producten onbeschadigd geleverd worden.

Retourneren en ruilen

Nee, dit is helaas niet mogelijk aangezien het producten betreft die gecustomized worden. 

Indien je een verkeerd product hebt ontvangen, willen wij je verzoeken een mail te sturen naar info@niniproducts.nl onder vermelding van jouw ordernummer en een omschrijving van het probleem. 

Winkelwagen